دانلود برنامـه Pandora | آهنگ مورد علاقه تان را پیدا کنید

اگر از آن دسته کاربران هستید کـه عاشق موزیک هستند، بدون دردسر به آهنگ مورد علاقه تان گوش کنید تصاویر بعد حتما به منظور شما اتفاق افتاده کـه از یک آهنگ، خواننده، ژانر خاص و ریتمـی خاص خوشتان آمده باشد. بدون دردسر به آهنگ مورد علاقه تان گوش کنید تصاویر درون این مواقع شما دوست دارید تمام آهنگ های موجود درون این سبک را داشته باشید و از گوش بـه آن لذت ببرید.

گرفتن آهنگ های یک خواننده و یـا آهنگ های یک سبک خاص کاری وقت گیر هست که شما را از جمع کلکسیون آهنگ هایی کـه دوست دارید، پشیمان مـی کند. بدون دردسر به آهنگ مورد علاقه تان گوش کنید تصاویر اما برنامـه Pandora یک مجموعه وسیع از آهنگ های مختلف هست که بـه شما کمک مـی کند که تا آهنگ های مورد نظر خودتان را بدون دردسر و ساده تر از چیزی کـه فکر مـیکنید، پیدا کنید.

فقط کافیست نام خواننده ی مورد علاقه، آهنگ، ژانر و ریتم مورد علاقه خود را درون برنامـه Pandora قرار دهید، دیگر بقیـه کار ها را بـه Pandora بسپارید. بعد از قرار نام مورد نظرتان، تمام آهنگ های مربوط بـه آن کلمـه به منظور شما نمایش داده خواهد شد و شما دیگر لازم نیست وقتی صرف جستجو و دانلود تک بـه تک آهنگ های مورد نظرتان هدر دهید.

در برنامـه Pandora شما همچنین مـی توانید یک ایستگاه رادیویی شخصی داشته باشید که تا آهنگ های مورد علاقه ی شما را برایتان پخش کند.

این برنامـه مجموعه بزرگی از آهنگ های یک قرن گذتشته است، از قدیم گرفته که تا جدید، از خواننده های مشـهور که تا خواننده های گمنام.

با دانلود برنامـه Pandora آهنگی کـه دوست دارید را بـه سادگی پیدا کنید.

تغییرات نسخه جدید برنامـه Pandora :

+ طراحی جدید به منظور تبلت
+ رفع باگ

: بدون دردسر به آهنگ مورد علاقه تان گوش کنید تصاویر




[دانلود برنامـه پیدا آهنگ 5.9 Pandora | اندروید بدون دردسر به آهنگ مورد علاقه تان گوش کنید تصاویر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 14 Jul 2018 19:51:00 +0000