دانلود بازی Crossy Road | بازی رکوردی و اعتیـاد آور رد مرغ از خیـابان

( بـه همراه نسخه مود شده )

بازی Crossy Road یک بازی رکوردی بی نظیر هست که درون آن حتما به شخصیت اصلی بازی کـه یک مرغ هست کمک کنید از خیـابان رد شود. کانال تلگرام اندرويد لند این بازی که تا به امروز بیش از ۱۰ مـیلیون بازیکن دارد و یکی از پر طرفدارترین بازی های رکوردی و همـه پسند محسوب مـی شود. کانال تلگرام اندرويد لند این بازی اعتیـاد آور بسیـار زیبا هست و شما مـی توانید آن را بطور رایگان دانلود کنید و ساعت ها غرق درون بازی شوید و لذت ببرید.

توجه کنید به منظور اینکه بعد از آپدیت بازی اطلاعات خود را از جمله کاراکتر ها، کانال تلگرام اندرويد لند امتیـاز ها، رکوردها و … را از دست ندهید برنامـه گوگل پلی خود را بـه آخرین نسخه موجود آپدیت کنید و با اکانت گوگل خود وارد گوگل پلی شوید که تا اطلاعات شما درون گوگل پلی ذخیره شوند و مراحل طی شده درون بازی را از دست ندهید. بازی شما از ورژن بازی ۱٫۰٫۶ بـه بعد قابل ذخیره هست بعد از آپدیت بازی به منظور بازگرداندن اطلاعات خود روی بازی وارد Setting شوید و روی گزینـه Restore Game کلیک کنید که تا همـه مراحل و کاراکترهای قبلی دوباره ذخیره شوند و این بازی بسیـار جذاب و اعتیـاد آور را ادامـه دهید…

دانلود بازی Crossy Road بـه تمامـی دوستدارن بازی های رکوردی کـه در آنـها تنـها با یک کلیک مـی توان کاراکتر را کنترل و هدایت نمود پیشنـهاد مـی کنیم از دست ندهند و ساعت ها غرق درون گیم پلی جذاب و پر تکاپوی بازی شوند.

: کانال تلگرام اندرويد لند




[دانلود بازی های اندروید - androidiha.net کانال تلگرام اندرويد لند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 02:31:00 +0000